نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸

استراحت دادن به مجموعه فیلم جان ویک پس از قسمت چهارم

چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم جان ویک می‌گوید که او و کیانو ریوز قصد دارند تا پس از قسمت چهارم به این مجموعه یک استراحت دهند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) که جمعه این هفته می‌شود، روی پرده برود و این فیلم اکشن تاکنون توانسته تحسین منتقدان را جلب کند، اما بسیاری از طرفداران در مورد فیلم جان ویک 5 سؤال می‌کنند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران جان ویک احتمالا برای قسمت پنجم این مجموعه باید کمی بیشتر صبر کنند. چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم جان ویک می‌گوید که کار او و کیانو ریوز در حال حاضر با دنیای فیلم John Wick به پایان رسیده است.

استاهلسکی در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت که آن‌ها قرار است به جان ویک یک استراحت دهند. او اضافه کرد که لاینزگیت، استودیو سازنده مجموعه فیلم John Wick قطعا برای آینده این مجموعه دارای برنامه است، اما او از آن بی‌خبر است یا اینکه علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد آن فعلا ندارد. استاهلسکی در ادامه گفت که اگر فیلم John Wick: Chapter 4 به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند، آن موقع است که انتظار می‌رود او کیانو ریوز در مورد فیلم بعدی جان ویک صحبت کنند.

چاد استاهلسکی در مراحل ساخت فیلم جان ویک

استاهلسکی گفت: «من و کیانو سفری طولانی به توکیو خواهیم داشت و سپس به اسکاچ بار هتل امپریال می‌رویم و می‌نشینیم و از یکدیگر می‌پرسیم که نظرمون در مورد فیلم بعدی جان ویک چیست. ما درحالی‌که در حال خوردن نوشیدنی هستیم ایده‌های خودمان را روی دستمال می‌نویسیم و اگر این ایده‌ها باقی ماندند، شاید فیلم را بسازیم.»

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که اسپین‌آف جان ویک است، در جریان است که در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. همچنین سریال Continental برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است. پیش از این لاینزگیت ساخت فیلم John Wick 5 را تایید کرده بود، اما به‌نظر می‌رسد که حداقل فعلا تمرکز آن‌ها روی دیگر پروژه‌های دنیای جان ویک خواهد بود و کار خط اصلی داستانی فعلا با فیلم John Wick: Chapter 4 به پایان رسیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده