نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲

حضور بری کیوگن در فیلم Gladiator 2 ریدلی اسکات برای بازی در نقش شرور و منفی

بری کیوگن، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در نقش شرور و منفی به جمع بازیگران فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Gladiator 2 مشخص شده است. بری کیوگن، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Gladiator 2 است که گفته می‌شود در صورت نهایی شدن توافق، او قرار است نقش امپراطور گتا را بازی کند که درواقع شخصیت شرور و منفی این فیلم خواهد بود. پیش از این پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People و فیلم Aftersun برای بازی در نقش لوسیوس در فیلم Gladiator 2 انتخاب شده بود.

بری کیوگن این روزها بیشتر برای بازی در فیلم The Banshees of Inisherin شناخته می‌شود که برای آن توانست نامزد دریافت جایزه اسکار در مراسم اسکار ۲۰۲۳ شود. از دیگر نقش‌های کیوگن می‌توان به فیلم The Killing of a Sacred Deer، فیلم Dunkirk، فیلم American Animals، فیلم The Green Knight، فیلم Eternals، سریال Love/Hate و سریال Chernobyl اشاره کرد. از کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم Saltburn و سریال Masters of the Air اشاره کرد.

راسل کرو در حال فریاد زدن در والپیپر فیلم Gladiator

فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند. گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

اسکات اخیرا فیلم Napoleon را کارگردانی کرده است که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز هستیم. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران و از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده