نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Sweet Tooth دی سی از نتفلیکس | انتشار اولین تصاویر

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال Sweet Tooth از دنیای دی سی را تایید و اعلام کرد.

مرداد گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل دوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Sweet Tooth در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۳ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر از فصل دوم سریال دندان شیرین را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این ۸ تصویر را مشاهده کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل دوم سریال Sweet Tooth، ابوت برای یافتن درمانی از بچه‌ها برای آزمایش‌های دکتر آدیتیا سینگ استفاده می‌کند که در تلاش است تا همسر آلوده شده خود را نجات دهد. گاس برای محافظت از دوستانش موافقت می‌کند تا به دکتر سینگ کمک کند و سفری به تاریکی و منشا خود و بردی، مادرش را در رویدادهایی که به The Great Crumble منتهی می‌شود، آغاز کند.

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر خلق و نوشته شده که در مجموع ۴۰ جلد از آن نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ توسط ورتیگو و دی سی چاپ و منتشر شده است. درواقع کمیک و سریال Sweet Tooth ترکیبی از یک اثر ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Sweet Tooth حضور دارند که درواقع این سریال توسط استودیو تیم داونی و بخش تلویزیونی برادران وارنر در کشور نیوزیلند تولید شده است.

ریستین کانوری، نانسو آنوزی، عدیل اختر، ویل فورته، دانیا رامیرز، نيل سانديلاندس، استفانیا لاوی اوون و الیزا ولانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Sweet Tooth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیمز برولین در نقش راوی در این سریال فانتزی حضور دارد. جیم میکل، وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Sweet Tooth را بر عهده داشته است که بث شوارتز به‌عنوان دستیار شورانر به ساخت این سریال به میکل کمک کرده است که برای ساخت سریال دندان شیرین بازگشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده