نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۱

نمایش هنری کویل در اولین تصاویر از فیلم اکشن و جنگ جهانی دوم گای ریچی

گای ریچی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را منتشر کرد که در آن شاهد حضور هنری کویل هستیم.

فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare قرار است فیلم بعدی گای ریچی باشد که جلوی دوربین می‌رود که این فیلم قرار است یک فیلم اکشن جاسوسی در دوران جنگ جهانی دوم باشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر این فیلم منتشر شده است. گای ریچی با انتشار سه تصویر از پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده است.

در اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare شاهد حضور گای ریچی درکنار هنری کویل روی قایق در دریا هستیم که این تصاویر درواقع به شکل سیاه و سفید گرفته شده است، اما در حال حاضر مشخص نیست که در این فیلم شاهد تصاویر سیاه و سفید نیز خواهیم بود یا این تصاویر تنها به این شکل گرفته شده‌اند. در هر حال در این تصاویر می‌توان بازیگران دیگری مثل آلن ریچسون، الکس پتیفر، هنری گلدینگ و هیرو فاینز-تیفین نیز دیده می‌شوند:

گای ریچی و هنری کویل در پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

بازیگران فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare در پشت صحنه آن

پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare در روی یک قایق قدیمی

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الویس، هیرو فاینز-تیفین، بابز اولوسانموکون و تیل شوایگر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare قرار است نقش‌آفرینی کنند. جری براکهایمر، تهیه‌کننده فیلم Top Gun: Maverick به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارد. این فیلم با الهام از وقایع واقعی و ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان‌های جیمز باند به قلم ایان فلمینگ در دوران جنگ جهانی دوم تولید خواهد شد.

اگرچه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare توسط استودیوی فیلمسازی پارامونت تحت قرارداد چندجانبه با براکهایمر تولید می‌شود، اما براکهایمر و تیمش هم‌اکنون در حال پیشنهاد فیلم به ناشران دیگر برای اکران بین‌المللی آن هستند و این فیلم اکشن جاسوسی هنوز دارای ناشری در آمریکا و دیگر کشورهای جهان نیست. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre با بازی جیسون استاتهام و فیلم The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم جدید ریچی در سال ۲۰۲۳ هستند و او برای کارگردانی فیلم Aladdin 2 و فیلم Hercules با دیزنی قرارداد دارد.

انتظار می‌رود که فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare در سال ۲۰۲۴ اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده