نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

ساخت فیلم جدید فرانکنشتاین توسط گیرمو دل تورو برای نتفلیکس

فیلم بعدی گیرمو دل تورو مشخص شده و او وظیفه کارگردان فیلم جدید فرانکنشتاین با بازی اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گاث برای نتفلیکس را بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی گیرمو دل تورو مشخص شده است. پس از موفقیت انیمیشن پینوکیو و بردن جایزه اسکار بهترین انیمیشن در اسکار ۲۰۲۳، حالا دل تورو به‌دنبال ساخت فیلم لایو اکشن بعدی خود است که حالا مشخص شده این فیلم Frankenstein نام دارد. منابع نزدیک می‌گویند که گیرمو دل تورو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم فرانکنشتاین را برای نتفلیکس بر عهده گرفته است و اندرو گارفیلد، اسکار آیزاک و میا گاث در حال انجام مذاکرات اولیه برای نقش‌آفرینی در این فیلم هستند.

اندرو گارفیلد در فیلم tick, tick... BOOM

اینسایدرها می‌گویند که دل تورو هنوز در حال کار روی فیلمنامه فیلم Frankenstein است و فعلا هیچ پیشنهاد رسمی به بازیگران داده نشده است. اما منابع نزدیک اضافه کردند که دل تورو با هر سه بازیگر ملاقات داشته است و هر سه بازیگر برای بازی در این فیلم آماده هستند. دل تورو همیشه علاقه زیادی به ساخت فیلمی با محوریت داستان‌ها و شخصیت‌های معروف دنیای مارک شلی، خالق رمان فرانکنشتاین داشته است.

اسکار آیزاک در فیلم The Card Counter همراه یک اسلحه روی مبل نشسته است

مشخص نیست که اتفاقات فیلم Frankenstein در دوران قدیم یا دوران مدرن جریان خواهد داشت و همچنین مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش دکتر فرانکنشتاین و هیولایی را که او خلق کرده بازی کند، اما پیش‌بینی می‌شود که گاث نقش معشوقه دکتر فرانکنشتاین را بازی کند. علاوه‌بر فیلم Frankenstein، دل تورو قرار است در همکاری دوباره با نتفلیکس انیمیشن The Buried Giant را نیز کارگردانی کند که مانند انیمیشن Pinocchio، این پروژه نیز قرار است یک انیمیشن استاپ موشن باشد.

میا گاث در نقش پرل در فیلم Pearl

البته دل تورو قرار است طبق گفته خودش در ابتدا فیلم Frankenstein را که فیلم لایو اکشن بعدی او است، کارگردانی کند و سپس به سراغ انیمیشن The Buried Giant خواهد رفت. فیلم Nightmare Alley آخرین فیلم لایو اکشنی است که دل تورو آن را کارگردانی کرده است. دل تورو پیش از این برای فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی دریافت کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده