نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵

نقش‌آفرینی جسیکا چستین در فیلم علمی-تخیلی ترسناک I Am Not Alone شبکه نتفلیکس

جسیکا چستین نقش اصلی فیلم علمی-تخیلی ترسناک I Am Not Alone را بازی می‌کند که میشا گرین را به‌عنوان کارگردان و نویسنده می‌شناسد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس مشغول انجام مذاکرات نهایی برای تصاحب امتیاز اقتباس از داستان کوتاه I Am Not Alone (من تنها نیستم)، نوشته‌ی کریس هیکس است. جسیکا چستین، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم Mama (ماما) برای ایفای نقش اصلی این فیلم درام ترسناک علمی-تخیلی انتخاب شده است و میشا گرین، کارگردان سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) قراردادی را برای نویسندگی و کارگردانی پروژه امضا کرد.

شبکه نتفلیکس برای تصاحب امتیاز این پروژه ۴ استودیو فیلم‌سازی دیگر را در رقابتی حساس شکست داد. جسیکا چستین نه‌تنها در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد، بلکه به‌همراه میشا گرین و کلی کارمایکل از طرف شرکت Freckle Picture به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کند. داستان کوتاه I Am Not Alone ماجراهای مادر یک دختر خردسال را دنبال می‌کند که زندگی‌اش پس از مشاهده موجودات ناشی از میگرن‌های غیرقابل تحمل دستخوش تغییر می‌شود».

داستان کوتاه I Am Not Alone اثری علمی-تخیلی به‌شمار می‌آید و مادری را در تلاش برای دفاع از خانواده دربرابر تهدیدی نشان می‌دهد که تنها خود قادر به دیدن آن‌ها است. سایمون کینبرگ و آدری چون از شرکت Genre Films و کریگ فلورس، اسکات گلسگلد و پیتر کاتز از شرکت Bread and Circuses Entertainment وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. این فیلم همکاری دیگری را برای سایمون کینبرگ و جسیکا چستین رقم می‌زند که در تولید فیلم The Martian (مریخی)، فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس) و فیلم The 355 با یکدیگر مشارکت داشتند.

سایمون کینبرگ در بیانیه‌ای درباره فیلم I Am Not Alone اظهار داشت: «من از طرفداران پروپاقرص آثار میشا [گرین] هستم و سال‌ها با کریگ [فلورس] دوست بودم. بنابراین وقتی این داستان را برایم فرستاد و شنیدم که آن‌ها مشغول تولید پروژه‌ی جدیدی هستند، به کلی دست و پایم را گم کردم. دیدگاه میشا متفاوت از هر آن چیزی است که تاکنون دیده‌ام و همکاری دوباره با جسیکا [چستین] باعث می‌شود که این پروژه حتی رویایی‌تر از قبل شود».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده