نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵

انتشار اولین تریلر فصل دوم سریال The Bear | اعلام ماه پخش

شبکه FX در طول مراسم اسکار ۲۰۲۳ اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال The Bear را منتشر کرد که در پایان ماه شروع پخش این سریال کمدی مشخص شده است.

ماه تیر امسال بود که شبکه FX و هولو از تمدید سریال The Bear برای فصل دوم خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان حدودی بازگشت این سریال کمدی درام مشخص شده است. شبکه FX در جریان مراسم اسکار ۲۰۲۳ اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال The Bear را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی داستان هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان اولین تریلر فصل دوم سریال The Bear مشخص شد که پخش فصل دوم این سریال کمدی درام از ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) ازطریق برنامه FX on Hulu از شبکه هولو آغاز خواهد شد. کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال کمدی درام نیز بازگشته‌اند. قابل انتظار است که فصل دوم سریال The Bear مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و پخش شود.

سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده