نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۸

مبارزه اسپایدرمن ها با شخصیت‌های شرور در تصاویر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

مجله امپایر تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور والچر هستیم.

طبق جدیدترین اخبار تلویزیون، تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خودش را به انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ اختصاص داده و به همین منظور ۲ تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از این انیمیشن منتشر کرده است. تمرکز دو تصویر روی جلد امپایر روی سفر بین دنیاهای مختلف انیمیشن است که در آن شاهد دو طراحی جلد متفاوت و جذاب هستیم.

همچنین در تصویر اول منتشر شده از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌توان شاهد مبارزه مرد عنکبوتی و اسپایدر گوئن با شخصیت شرور و منفی اسپات هستیم که اسپایدر پانک نیز در حال کمک به آن‌ها است. در تصویر دوم منتشر شده از انیمیشن مرد عنکبوتی ۲، برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت شرور و منفی والچر هستیم که در حال مبارزه با اسپایدرمن ۲۰۹۹ است و در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

شمیک مور، هیلی استاینفلد، اسکار آیزاک، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی،‌ ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده