نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۶

حضور کارگردان دکستر در فصل جدید سریال Daredevil تا پیوستن بازیگران بیشتر

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از سریال Daredevil: Born Again از جمله مشخص شدن کارگردان قسمت اول تا حضور بازیگران بیشتر منتشر شده است.

تابستان امسال بود که مارول استودیو ساخت سریال Daredevil: Born Again را رسما تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که مایکل کوئستا، کارگردان قسمت آزمایشی سریال Dexter و سریال Homeland به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده است و او قرار است قسمت اول سریال دردویل را کارگردانی کند. انتظار می‌رود او کارگردانی قسمت‌های بیشتری سریال Daredevil: Born Again را نیز بر عهده داشته باشد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

سریال Daredevil: Born Again قرار است در ۱۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس شود که این سریال قرار است دنباله معنوی برای سریال دردویل شبکه نتفلیکس باشد که پس از سه فصل لغو شده بود. چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل و وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت. همچنین به‌تازگی بازگشت جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر در فصل جدید سریال Daredevil مشخص شده است.

لوگو رسمی سریال Daredevil: Born Again

شخصیت دردویل پیش از این در فیلم Spider-Man: No Way Home و سریال She Hulk و کینگپین در سریال Hawkeye حضور داشتند و این دو شخصیت همچنین در ابتدا قرار است در سریال Echo بازگردند و سپس شاهد ادامه خط داستانی آن‌ها در سریال Daredevil: Born Again خواهیم بود. همچنین هالیوودریپورتر از حضور بازیگران بیشتری در سریال Daredevil خبر داد که براین‌اساس مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز و مایکل گستن به جمع بازیگران سریال دردویل اضافه شده‌‌اند.

هالیوودریپورتر تایید کرد که ساندریان هالت قرار است نقش ونسا فیسک، همسر ویلسون فیسک را در سریال Daredevil: Born Again بازی کند. او درواقع جایگزین آیلت زورر برای این نقش شده است که او نقش ونسا فیسک را در سریال Daredevil شبکه نتفلیکس بازی کرده بود. پیش از این مشخص شده بود که دبورا آن ول برای نقش کارن پیج و الدن هنسون برای نقش فاگی نلسون در سریال Daredevil: Born Again باز نخواهند گشت.

مواجه شدن ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند. قسمت آزمایشی نقش مهمی در شکل گرفتن یک سریال دارد و کوئستا سابقه درخشانی در این مورد دارد. او پیش از این ۹ قسمت از سریال Homeland، پنج قسمت از سریال Dexter، یک قسمت از سریال True Blood، قسمت اول سریال Elementary و دو قسمت از سریال Dopesick را بر عهده داشته و به‌عنوان تهیه‌کننده برای سریال Homeland یک جایزه امی برده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده