نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۷

تمدید سریال Shrinking اپل با بازی هریسون فورد و جیسون سیگل برای فصل دوم

شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Shrinking با بازی جیسون سیگل و هریسون فورد برای فصل دوم خبر داده است.

امروز قسمت هشتم سریال Shrinking از شبکه اپل تی وی پلاس پخش شد و حالا دو قسمت از این سریال کمدی درام باقی‌مانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال روانشناس عجیب برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. اپل اعلام کرد که سریال Shrinking که با همکاری سازندگان سریال تد لاسو و بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید شده، برای فصل دوم تمدید شده است. مت چرنیس، رئیس بخش برنامه‌های شبکه اپل تی‌وی پلاس در بیانیه منتشر شده گفت:

«ما از همان ابتدا به دنیای جذاب‌، تأثیرگذار و بامزه سریال Shrinking علاقه‌مند شدیم و دیدن اینکه چگونه مخاطبان در سراسر جهان همچنان در حال ارتباط گرفتن با شخصیت‌های صمیمی سریال هستند، فوق‌العاده است. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بینندگان سریال آنچه را که تیم بازیگران و تیم خلاق برای فصل دوم تدارک دیده‌اند، تماشا و تجربه کنند.»

سریال Shrinking داستان یک روان‌شناس غمگین را دنبال می‌کند که همه‌ی قوانین حرفه‌ای کار خود را زیر پا گذاشته و با صداقت تمام با مراجعان خود صحبت می‌کند. این صداقت و بی‌پردگی منجر به تغییرات عظیمی در زندگی بیماران او شده است و زندگی خود این پزشک را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. جیسون سیگل، هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، مایکل اوری، کریستا میلر، تد مک‌گینلی، هیدی گاردنر، دوین کاوائوکا و ریچل استابینگتون از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Shrinking حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیل لارنس و برت گلدستین، سازندگان سریال Ted Lasso به‌همراه جیسون سیگل، بازیگر سریال آشنایی با مادر وظیفه ساخت سریال Shrinking را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال کمدی باز خواهند گشت. انتظار می‌رود که فصل دوم سریال روانشناس عجیب مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شود. سریال Shrinking که با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شده، ظاهرا با استقبال خوب کاربران اپل نیز مواجه شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده