نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

احتمال حضور جنا اورتگا در فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون

جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون است.

اسفند گذشته بود که برادران وارنر دوباره ساخت فیلم Beetlejuice 2 را از سر گرفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر دنباله فیلم بیتل‌جوس احتمالا مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday احتمالا در همکاری دوباره با تیم برتون در دنباله فیلم Beetlejuice به ایفای نقش خواهد پرداخت. منابع نزدیک می‌گویند که اورتگا هنوز در حال انجام مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای حضور در فیلم Beetlejuice 2 است، اما او گزینه اول حضور در این فیلم است.

همچنان اینسایدرها می‌گویند که مایکل کیتون و وینونا رایدر برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 باز خواهند گشت و انتظار می‌رود که تیم برتون دوباره روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. برادران وارنر امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بیتل‌جوس ۲ در اواخر ماه می یا اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲) در لندن آغاز شود. اگر توافق صورت بگیرد، اورتگا قرار است نقش لیدیا، دختر شخصیت وینونا رایدر را در فیلم Beetlejuice 2 بازی کند.

مایکل کیتون در نقش بیتل جوس در فیلم Beetlejuice

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و ماری چیتم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا شود.

جنا اورتگا این روزها بیشتر برای بازی در نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday شناخته می‌شود که برای بازی در این نقش در فصل دوم سریال ونزدی نیز باز خواهد گشت. فیلم Scream VI جدیدترین کار اورتگا است که امشب روی پرده‌های سینما خواهد رفت. از دیگر نقش‌های اورتگا می‌توان به بازی در فیلم The Babysitter: Killer Queen، فیلم Yes Day، فیلم The Fallout، فیلم Scream، فیلم X و فصل دوم سریال You اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده