نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲

ظاهر متفاوت کالین فارل در اولین تصاویر از پشت صحنه سریال پنگوئن دنیای دی سی

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه سریال The Penguin منتشر شده است که در آن شاهد حضور کالین فارل و کریستین میلیوتی هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Penguin در شهر نیویورک آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید و این سریال فاش و منتشر شده است. طبق این تصاویر، شاهد بازگشت کالین فارل، بازیگر نقش آزوالد کابلپات ملقب به پنگوئن هستیم که به‌عنوان رهبر یک باند جرم و جنایت پس از حوادث فیلم The Batman بازگشته است. در یک تصویر نیز می‌توانیم کریستین میلیوتی، بازیگر نقش سوفیا فالکون را مشاهده کنیم که دختر کارماین فالکون است:

سریال The Penguin بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال پنگوئن بر عهده لورن لفرانک با سابقه کار روی سریال‌ Impulse و سریال Agents of SHIELD خواهد بود. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال پنگوئن در حدود ۵ تا ۶ ماه طول خواهد کشید که کریگ زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۲ قسمت اول آن را بر عهده دارد.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است شاهد بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده