نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴

وعده حضور ۵ اژدها جدید در فصل دوم سریال House of the Dragon

سازنده سریال House of the Dragon وعده داده است که در فصل دوم این سریال شاهد حضور ۵ اژدها جدید خواهیم بود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است طی سال ۲۰۲۳ انجام شود و انتظار می‌رود فصل دوم پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شده است. رایان کندال، شورانر این سریال در مصاحبه با هالیوودریپورتر وعده داد که در فصل دوم سریال House of the Dragon می‌توانیم منتظر ۵ اژدها کاملا جدید که قبلا آن‌ها را ندیده بودیم، باشیم.

همچنین جرج آر آر مارتین، خالق رمان Fire & Blood در مصاحبه با هالیوودریپورتر به ستایش کار نویسندگان سریال پرداخت و گفت که آن‌ها کار شگفت‌انگیزی را برای پوشش اتفاقاتی که قبلا به آن پرداخته نشده بود، انجام داده‌اند. مارتین در این مصاحبه و دربرابر جمعیت حاضر که در لس آنجلس حضور پیدا کرده‌اند، گفت: «این مرد [کندال] تیم نویسندگی فوق‌العاده‌ای دارد. زیرا اگر کتاب آتش و خون من را بخوانید متوجه می‌شوید که این جزئیات و اطلاعات در کتاب نبوده‌اند. بنابراین جزئیات و اتفاقاتی در سریال وجود دارند که کاملا شگفت‌انگیز و تکان دهنده‌ هستند که در داخل کتاب وجود ندارند.»

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده کتاب ترانه یخ و آتش

مارتین هم‌اکنون در حال کار روی آخرین کتاب A Song of Ice and Fire است که طرفداران سال‌ها منتظر پایان آن هستند. پیش از این پایان سریال بازی تاج و تخت به‌خصوص پایان‌بندی آن با انتقادات زیادی مواجه شده بود و حالا طرفداران امیدوار هستند تا پایان داستان در کتاب به مراتب متفاوت‌تر و بهتر از پایان سریال باشد. پس از جدایی میگوئل ساپوچنیک که به‌عنوان کارگردان و شورانر در فصل اول سریال House of the Dragon حضور داشت، حالا رایان کندال، دیگر شورانر این سریال که سازنده اصلی سریال محسوب می‌شود، اکنون به تنها شورانر سریال House of the Dragon در فصل دوم تبدیل شده است.

کندال همچنین با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند. همچنین آلن تیلور، کارگردان ۷ قسمت سریال بازی تاج و تخت از جمله قسمت Baelor و قسمت Fire and Blood برای کارگردانی چند قسمت از فصل دوم سریال House of the Dragon بازگشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال خاندان اژدها در دسترس نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده