نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲

ارجاع به دوران اول در اولین تصاویر از پشت صحنه فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده که حاوی نکته جالبی است.

از مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال ارباب حلقه ها منتشر شده است. این تصاویر در استودیو فیلمسازی Bray Studios در برکشایر گرفته شده است که در آن شاهد مجسمه فئانور صنعتگر، پادشاه سابق نولدور و الفی که سیلماریل‌ها را ساخت هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

این تصاویر درواقع ارجاعی به دوران اول سرزمین میانه است و شخصیت فنائور نقش مهمی در داستان کتاب The Silmarillion داشته است. در هر حال آمازون حق ساخت استفاده از محتویات سیلماریلیون یا Unfinished Tales را ندارد و بدین ترتیب این تنها یک ارجاع به این شخصیت و دوران در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power خواهد بود که پیش از این شاهد چنین ارجاعاتی در فصل اول سریال نیز بودیم. صد البته امکان صحنه فلش بک نیز وجود دارد، اما در حال حاضر نمی‌توان این موضوع را قطعی دانست.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده، اما بازیگر این شخصیت هنوز انتخاب نشده است. فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

مورفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامایو، سم هزلدین، گابریل آکوودیکه، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسن، الیور آلوین ویلسون، استوارت باومن، گاوی سینگ چرا، ویلیام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو و کالوم لینچ از جمله بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هستند که در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد.همچنین جی دی پین و پاتریک مک‌کی سازندگان و شورانرهای سریال ارباب حلقه‌ها برای ساخت فصل دوم این سریال بازگشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده