نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸

انتخاب تهیه‌کننده Game of Thrones به‌عنوان شورانر بازسازی سریال Zorro

بریان کاگمن، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Game of Thrones به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی بازسازی سریال زورو شبکه دیزنی پلاس انتخاب شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بریان کاگمن، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) به‌عنوان شورانر بازسازی سریال Zorro (زورو) شبکه‌ی آنلاین دیزنی پلاس انتخاب شده است. این سریال همکاری دیگری را برای بریان کاگمن با شرکت Disney رقم می‌زند که درحال‌حاضر مشغول توسعه بازسازی انیمیشن فانتزی کلاسیک The Sword in the Stone (شمشیر در سنگ) محصول ۱۹۶۳ است.

ویلمر والدراما نه‌تنها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال Zorro فعالیت می‌کند، بلکه نقش دیگو د لا وگا را نیز بازی خواهد کرد. این هنرپیشه ۴۳ ساله آمریکایی جدیدترین بازیگری است که پس از داگلاس فربنکس، گای ویلیامز و آنتونیو باندراس شنل این پارتیزان نقاب‌دار را بر تن می‌کند و امضای شمشیر خود را بر جای می‌گذارد. زورو اولین‌بار در کتاب The Curse of Capistrano (نفرین کاپیسترانو) ظاهر شد و طی یک قرن گذشته در آثار مختلفی حضور یافته است.

شرکت Disney Branded Television از سال ۲۰۲۱ مشغول توسعه سریال Zorro بوده است. گری مارش و جان گرتز وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال زورو را برعهده دارند. بریان کاگمن به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی پروژه نیز فعالیت می‌کند که به‌عنوان یک بازسازی جسورانه و چشم‌گیر از سریال کلاسیک زورو توصیف می‌شود.

در خلاصه داستان سریال Zorro می‌خوانیم: «انتظار می‌رود این نمایش دارای یک ماجراجویی حماسی باشد که ریشه در تاریخ غنی و متفاوت کالیفرنیا با طنزها، دسیسه‌های شوم، درگیری‌های عاشقانه و ماجراهای هیجان‌انگیز دارد. این سریال ماجراهای یک نجیب‌زاده اسپانیایی با نام دیگو د لا وگا را دنبال می‌کند که پس از یک تراژدی خانوادگی به زادگاهش باز می‌گردد. او در این منطقه پی به فساد و بی‌عدالتی می‌برد و مجبور به پوشیدن ردای زورو می‌شود».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده