نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶

انتشار پوستر کاراکترها و تریلر فیلم Dungeons and Dragons

شرکت پارامونت پیکچرز پوستر کاراکترها و تریلر جدیدی از فیلم لایو-اکشن فانتزی Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Paramount Pictures تریلر و پوستر کاراکترهای فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves (سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: شرافت میان دزدها) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم براساس بازی رومیزی معروفی با همین نام ساخته شده است و در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) اکران می‌شود. شما می‌توانید تریلر تازه را در کانال یوتیوب پارامونت تماشا کنید.

جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) نه‌تنها سکان هدایت فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves را در دست داشتند، بلکه فیلم‌نامه آن را نیز به رشته‌ی تحریر درآوردند. شرکت‌های هاسبرو، eOne و پارامونت پیکچرز وظیفه‌ی تولید و تأمین مالی این پروژه را برعهده داشتند. شرکت اینترتینمنت وان مسئول توزیع این فیلم در انگلستان و کانادا و شرکت Paramount مسئول توزیع آن در مناطق دیگر است. برایان گلدنر و جرمی لاتچم به موجب قراردادشان با شرکت ای‌وان به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند.

کریس پاین، بازیگر فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا) و Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد)، میشل رودریگز، بازیگر فیلم‌های Avatar (آواتار) و Fast and Furious (سریع و خشمگین)، رگی-ژان پیج، بازیگر سریال Bridgerton (بریجرتون)، جاستیس اسمیت، بازیگر فیلم Pokémon Detective Pikachu (پوکمون کارآگاه پیکاچو)، هیو گرانت، بازیگر فیلم‌های About A Boy (درباره‌ی یک پسر) و Love Actually (درواقع عشق) و سوفیا لیلیس، بازیگر فیلم It (آن) در فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves چهارمین اثری است که با اقتباس از بازی رومیزی سیاه‌چال‌ها و اژدهایان ساخته می‌شود. در گذشته فیلم لایو-اکشن Dungeons and Dragons به کارگردانی کورتنی سولومون در سال ۲۰۰۰، نمایش تلویزیونی Dungeons and Dragons: Wrath of the Dragon God در سال ۲۰۰۵ و فیلم Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness در سال ۲۰۱۲ تقدیم طرفدارها شده بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده