نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

اعلام تاریخ پخش فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا دی آرماس را اعلام کرده است.

نزدیک به یک سال پس از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم اکشن Ghosted شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس، حالا شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم هستیم.

در این داستان کریس ایوانز و آنا دی آرماس به‌ترتیب در نقش کول و سدی، با ماجرای رومانتیک در میان یک مأموریت جاسوسی فوق سری درگیر می‌شوند. Ghosted که یکی از پروژه‌های مهم استودیوی فیلم‌سازی Skydance در سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۲) به‌صورت جهانی روی شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر رسمی این فیلم را از صفحه‌ی رسمی واحد فیلم و تلویزیون اپل در وب‌سایت یوتیوب تماشا کنید.

این سومین همکاری ایوانز و دی آرماس، پس از فیلم‌های The Gray Man برادران روسو برای شبکه‌‌ی نتفلیکس و Knives Out در چهار سال اخیر محسوب می‌شود. پیش‌تر قرار بود تا اسکارلت جوهانسون وظیفه‌ی ایفای نقش سدی، شخصیت مامور مخفی این فیلم را برعهده داشته باشد؛ اما تداخل‌های برنامه‌ای به وجود آمده میان گروه فیلم‌برداری و جوهانسون برای حضور او در مراحل ساخت فیلم پرستاره‌ی جدید وس اندرسون با نام Asteroid City، باعث شد تا در ماه دسامبر ۲۰۲۱ دی آرماس برای ایفای این نقش جایگزین او شود.

دکستر فلچر که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های Rocketman و تهیه‌کنندگی Bohemian Rhapsody را در کارنامه دارد، به‌عنوان کارگردان Ghosted معرفی شده است. پال ورنیک و ریت ریز که به‌عنوان زوج نویسنده‌ی فیلم‌های سری Deadpool و زامبی‌لند شناخته می‌شوند، به‌همراه کریس مک‌کنا و اریک سامرز که فیلم‌های Spider-Man: No Way Home ،Spider-Man: Far From Home و Ant-Man and the Wasp از دنیای سینمایی مارول از آثار مشهور آن‌ها شناخته می‌شود، تیم نویسندگان فیلم‌نامه‌ی Ghosted را تشکیل می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده