نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶

بازگشت پانیشر با بازی جان برنتال در فصل جدید سریال Daredevil

طبق اطلاعات منتشر شده شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال قرار است در دنیای سینمایی مارول و با سریال Daredevil: Born Again بازگردد.

تابستان امسال بود که مارول استودیو ساخت سریال Daredevil: Born Again را رسما تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت محبوب دیگری قرار است در این سریال بازگردد. هالیوودریپورتر به نقل از منابع نزدیک و موثقش از بازگشت جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر در فصل جدید سریال Daredevil خبر داده است. پیش از این تایید شده بود که چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل و وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت.

مواجه شدن ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

همچنین آذر امسال مایکل گاندولفینی، بازیگر فیلم The Many Saints of Newark به جمع بازیگران سریال Daredevil: Born Again شده بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال دردویل قرار است از این ماه در نیویورک آغاز شود. سریال Daredevil: Born Again قرار است در ۱۸ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. این سریال درواقع به‌نحوی ادامه معنوی سریال Daredevil است که ۴ سال پیش پس از سه فصل توسط نتفلیکس لغو شده بود.

مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند. شخصیت دردویل پیش از این در فیلم Spider-Man: No Way Home و سریال She Hulk و کینگپین در سریال Hawkeye حضور داشتند و این دو شخصیت همچنین در ابتدا قرار است در سریال Echo بازگردند و سپس شاهد ادامه خط داستانی آن‌ها در سریال Daredevil: Born Again خواهیم بود.

هالیوودریپورتر همچنین اضافه کرد که انتظار نمی‌رود که دبورا آن ول برای نقش کارن پیج و الدن هنسون برای نقش فاگی نلسون در سریال Daredevil: Born Again بازگردند و مشخص نیست که بازیگر این دو شخصیت تغییر خواهد کرد یا اینکه این دو شخصیت درنهایت قرار نیست نقشی در اتفاقات این سریال داشته باشند. شخصیت پانیشر در ابتدا در فصل دوم سریال Daredevil معرفی شد و سپس شاهد ساخت دو فصل از سریال The Punisher برای نتفلیکس بودیم که مانند دیگر سریال‌های مارولی نتفلیکس ادامه ساخت آن لغو شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده