نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

پایان یافتن سریال Barry در فصل چهارم | انتشار اولین تریلر تا اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه HBO اعلام کرد که سریال Barry با بازی بیل هیدر در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. همچنین تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال بری با انتشار یک تریلر اعلام شد.

اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO سرانجام از تمدید سریال Barry برای فصل چهارم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بری به پایان راهش نزدیک شده است. برادران وارنر دیسکاوری امروز اعلام کرد که فصل چهارم سریال Barry قرار است فصل پایانی این سریال کمدی سیاه باشد. پس از سریال Succession که قرار است در فصل چهارم به پایان برسد، سریال بری دومین سریال تحسین شده شبکه HBO است که به‌زودی به کار خودش پایان خواهد داد.

فصل چهارم و پایانی سریال Barry در ۸ قسمت نیم ساعته تولید شده است که پخش این سریال کمدی سیاه از تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ (۲۷ فروردین ۱۴۰۲) از شبکه HBO و HBO Max آغاز خواهد شد. بیل هیدر در بیانیه منتشر شده گفت که این یک سفر شگفت‌انگیز بود و این تلخ و شیرین است که داستان به شکل طبیعی به پایان‌بندی خود رسیده است. همچنین شبکه HBO اولین تریلر فصل چهارم سریال Barry را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در اولین تریلر فصل پایانی سریال Barry شاهد اتفاقات پس از فصل سوم و به زندان افتادن بری برکمن هستیم که او در ابتدا تلاش می‌کند تا با آقای کوسنو ارتباط برقرار و رابطش را با او بهتر کند، اما کم کم شاهد تغییرات شخصیتی بری هستیم که ظاهرا می‌خواهد انتقامش را از کسانی‌که باعث وضعیت فعلی‌اش شده‌اند، بگیرد. همچنین در ادامه می‌توانید شاهد پوستر فصل چهارم سریال بری باشید:

پوستر فصل چهارم و پایانی سریال Barry با بازی بیل هیدر

بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن، السی فیشر و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند که برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی سیاه بازگشته‌اند. بیل هیدر وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل پایانی سریال بری را بر عهده داشته است.

ایمی گراویت، معاون بخش اجرایی کمدی شبکه HBO و HBO Max در بیانیه منتشر شده گفت: «پس از سه فصل فوق‌العاده سریال بری، بسیار مشتاقیم تا بینندگان شاهد نتیجه و پایان قدرتمند، پیچیده و خنده دار داستان بری برکمن باشند. کار کردن با این تیم فوق‌العاده که شامل بیل هیدر، الک برگ، آیدا راجرز و تمام بازیگران استثنایی و اعضای تیم تولید می‌شود، بسیار لذت بخش بوده است.»


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده