نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰

تماشا قسمت هشتم سریال The Last of Us توسط ۸.۱ میلیون بیننده

براساس اطلاعات منتشر‌شده، ۸.۱ میلیون بیننده شبکه HBO به تماشا قسمت هشتم سریال The Last of Us پرداخته‌اند.

در جریان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت هشتم سریال The Last of Us که نام When We Are In Need دارد، موفق شده است ۸.۱ میلیون نفر بیننده را به سمت خود جلب کند. ساخته شبکه HBO از زمان پخش اپیزود اول خود در تواسط ماه ژانویه موفقیت‌های فراوانی را نصیب سازندگان خود کرده و باعث رشد فروش آثار بازی این مجموعه نیز شده است.

علامت فایرفلایز در لوگو سریال The Last of Us شبکه HBO

تنها یک هفته به پایان فصل اول سریال The Last of Us باقی مانده است. ورایتی تایید کرد که تعداد بینندگان اپیزود هشتم این سریال تلویزیونی نسبت به اپیزود اول آن، با رشد ۷۴ درصدری مواجه شده است. در جدیدترین قسمت پخش‌شده، جول و الی با شخصیت دیوید و همراهانش مواجه می‌شوند. این اپیزود روایت‌گر یکی از مهم‌ترین بخش‌های قصه این اثر است. از طرفی دیگر شاهد حضور تروی بیکر، صداپیشه شخصیت جول در بازی The Last of Us در قسمت جدید سریال آن نیز هستیم.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم در سریال The Last of Us به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فصل دوم این سریال نیز تایید شده است. انتظار می‌رود شاهد نمایش رویداد‌های بازی The Last of Us Part 2 در جدیدترین فصل این اقتباس تلویزیونی باشیم.

نظر شما همراهان گرامی چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده