نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

کریگ مازن: اقتباس از The Last of Us Part II نیازمند بیش از یک فصل است

کریگ مازن اعلام کرد که روایت داستان بزرگ و پیچیده‌تر بازی The Last of Us Part II در سریال به بیش از یک فصل نیاز خواهد داشت.

فصل اول سریال پسا-آخرالزمانی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ کل وقایع نخستین بازی مجموعه را پوشش می‌دهد، اما ظاهرا اقتباس از داستان پیچیده و بزرگ‌تر بازی The Last of Us Part II به بیش از یک فصل نیاز خواهد داشت. کریگ مازن، شورانر و نویسنده سریال لست آو آس پس از پخش اپیزود افتتاحیه اعلام کرد که بازی دوم داستان به‌مراتب بیشتری برای روایت دارد و در طول یک فصل نمی‌توان تمام وقایع آن را پوشش داد.

کریگ مازن در این‌باره اظهار داشت: «ما گفت‌وگو درباره [فیلم‌نامه فصل دوم] را آغاز کردیم. همان‌طور که می‌دانید، اقتباس از نسخه دوم کار آسانی نیست؛ چرا که داستان بزرگ و پیچیده‌تری دارد. به عقیده‌ی من [نسخه دوم] دارای داستان زیبایی است. در نتیجه من و نیل [دراکمن] درحال‌حاضر می‌خواهیم سر در بیاوریم که چگونه این کار را انجام دهیم. برا اینکه بدون شک اقتباس از آن برای تلویزیون نیازمند بیش از یک فصل است. اما روی هم رفته تا زمانی که افراد به تماشای فصل اول بپردازند و شبکه HBO خبر خوب [تولید فصل ۲] را به ما بدهد، این امر محقق نمی‌شود».

مدتی قبل شبکه اچ‌بی‌اُ سریال The Last of Us را برای فصل دوم تمدید کرد و حتی اخیرا گزارش‌هایی مبنی‌بر شروع فیلم‌برداری فصل ۲ در آینده نزدیک منتشر شد، اما فصل سوم این نمایش هنوز چراغ سبز تولید دریافت نکرده است. اگر فصل دوم تمام حوادث بازی‌ لست آو آس ۲ را پوشش دهد، احتمالا همانند فصل اول دارای ۹ اپیزود خواهد بود. البته این مورد هنوز توسط شبکه HBO تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده