نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶

پیوستن آرون تیلور جانسون به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu رابرت اگرز

آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم Bullet Train و فیلم Godzilla جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu اضافه شده است.

بازسازی فیلم Nosferatu قرار است فیلم بعدی رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman باشد که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به این فیلم ترسناک اضافه شود. ددلاین گزارش داد که آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم Bullet Train به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش جانسون در این فیلم ترسناک در دسترس نیست.

علاوه‌بر جانسون، بیل اسکاشگورد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت، ویلم دفو، اما کورین، رالف اینسون و سایمن مک‌برنی دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Nosferatu حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود.

رابرت اگرز در پشت صحنه فیلم The Northman

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی به یک زن جوان تسخیرشده را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.

علاوه‌بر فیلم Bullet Train، آرون تیلور جانسون سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم کیک اس، فیلم Nowhere Boy، فیلم Godzilla، فیلم Avengers: Age of Ultron، فیلم Savages، فیلم Anna Karenina، فیلم Nocturnal Animals، فیلم The Wall، فیلم Outlaw King، فیلم Tenet و فیلم The King's Man را در کارنامه خود داشته است. جانسون اخیرا نقش کریون شکارچی را در فیلم Kraven the Hunter بازی کرده است و او قرار است در فیلم The Fall Guy با رایان گاسلینگ و امیلی بلانت هم‌بازی شود. از جانسون به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جیمز باند بعدی نیز یاد می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده