نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳

معرفی انیمه جدید سازنده Cowboy Bebop با انتشار یک پوستر

استودیو ماپا با انتشار یک پوستر از انیمه A Girl Meets a Boy and a Robot، انیمه جدید شینیچیرو واتانابه، سازنده انیمه Cowboy Bebop پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اثر جدید سازنده انیمه Cowboy Bebop معرفی شده است. استودیو ماپا به شکل رسمی و با انتشار یک پوستر از انیمه A Girl Meets a Boy and a Robot رونمایی کرد که وظیفه کارگردانی این انیمه بلند بر عهده شینیچیرو واتانابه، سازنده انیمه کابوی بیباپ است. اطلاعات خیلی زیادی از این انیمه در دسترس نیست و ماپا تنها تایید کرد که این انیمه در طول سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد که انتظار می‌رود در ابتدا در یک جشنواره سینمایی شاهد آن باشیم، اما پیش از آن می‌توانید شاهد پوستر این انیمه باشید:

اولین پوستر انیمه A Girl Meets a Boy and a Robot، انیمه جدید شینیچیرو واتانابه، سازنده انیمه Cowboy Bebop

در اولین پوستر انیمه A Girl Meets a Boy and a Robot شاهد یک دختر با شنلی قرمز رنگ و یک ربات هستیم و به‌نظر می‌‌رسد که این پوستر یک دنیای پسا-صنعتی را نشان می‌دهد که در آن شاهد ساختمان‌های بزرگ با دودکش‌های بسیار بزرگ هستیم. به‌نظر می‌رسد که انیمه جدید واتانابه قرار است به رابطه بشریت و فناوری بپردازد که طبق گفته وی، این انیمه براساس یک ایده جدید و اورجینال از او ساخته خواهد شد.

علاوه‌بر انیمه Cowboy Bebop، شینیچیرو واتانابه وظیفه کارگردانی انیمه‌های سریالی چون انیمه Macross Plus، انیمه Samurai Champloo، انیمه Kids on the Slope، انیمه Space Dandy، انیمه Terror in Resonance و انیمه Carole & Tuesday را نیز بر عهده داشته است. واتانابه همچنین وظیفه کارگردانی انیمه Macross Plus: Movie Edition، انیمه Cowboy Bebop: Knockin' on Heaven's Door، انیمه The Animatrix (بخش Detective's Story و Kid's Story) و انیمه Blade Runner Black Out 2022 را انجام داده است.

ماپا این روزها بیشتر برای فصل چهارم انیمه Attack On Titan شناخته می‌شود که به‌تازگی پخش بخش سوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان آغاز شده است و بخش چهارم و نهایی این انیمه در پاییز ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku و فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen از دیگر کارهای ماپا در سال ۲۰۲۳ هستند که این موضوع باعث نگرانی‌هایی در مورد وضعیت کاری استودیو شده است، اما واتانابه اطمینان خاطر داد که انیمه A Girl Meets a Boy and a Robot با همکاری خوب استودیو ماپا تولید شده است و جای نگرانی نیست.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده