نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴

نگاه دقیق‌تر به تولید The Last of Us در نخستین اپیزود سری ویدیوهای Creator To Creator سونی

تیم پلی استیشن پروداکشنز با پخش یک مجموعه ویدیو تحت عنوان Creator To Creator نگاهی دقیق‌تر به تولید اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌ها می‌اندازد.

شرکت پلی استیشن پروداکشنز از یک مجموعه ویدیو تحت عنوان Sony Creator To Creator رونمایی کرده است که سازندگان یک بازی و سازندگان اقتباس آن در یک جلسه درباره تولید پروژه‌ها گفت‌وگو می‌کنند. این مجموعه ویدیو با یک افتتاحیه دو قسمتی آغاز می‌شود که نیل دراکمن، خالق سری بازی The Last of Us و کریگ مازن، شورانر اقتباس تلویزیونی به‌همراه پدرو پاسکال و بلا رمزی، بازیگران سریال و اسد قزلباش در اپیزود اول آن حضور دارند.

نخستین اپیزود Creator To Creator تنها ۱۰ دقیقه است و طول اپیزود بعدی نیز احتمالا همین مقدار خواهد بود. افتتاحیه این مجموعه ویدیو نگاهی دقیق‌تر به تولید سریال درام The Last of Us دارد، اما زیاد وارد جزئیات نمی‌شود. ظاهرا طرفدارها نباید زمان زیادی را منتظر پخش اپیزود دوم باشند، اما در پایان اپیزود اول در خصوص اسپویل‌های آتی هشدار داده می‌شود که احتمالا به نمایش اپیزود بعدی پس از پایان اولین فصل سریال لست آو آس اشاره دارد.

نظر به اینکه شرکت PlayStation Productions درصدد تولید اقتباس‌های بیشتری از بازی‌ها است، دیدن نحوه استفاده آن‌ها از سری ویدیوهای Creator To Creator جالب خواهد بود. عده‌ای می‌گویند اپیزود بعدی این مجموعه احتمالا روی فیلم Gran Turismo تمرکز خواهد داشت که برای اکران در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. تنها پلی استیشن پروداکشنز ویدیوهایی از این دست تولید نمی‌کند و شبکه HBO Max نیز تعداد زیادی ویدیو از سریال The Last of Us را پس از پایان هر قسمت پخش می‌کند و جزئیات بیشتری از این اقتباس را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده