نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱

تولید اقتباس سینمایی Dead By Daylight توسط شرکت Blumhouse

شرکت Behaviour Interactive با همکاری شرکت‌های Atomic Monster و Blumhouse به‌سراغ تولید فیلم Dead By Daylight می‌رود.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Behaviour Interactive از همکاری با شرکت‌های Atomic Monster و Blumhouse برای تولید یک اقتباس سینمایی از بازی ترسناک Dead by Daylight خبر داده است.

استیون مولرونی، معاون اجرایی شرکت Behaviour Interactive در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: «از همکاری با جیسون بلام و جیمز وان، دو فیلم‌ساز کارکشته آثار ترسناک برای گسترش بیشتر دنیای Dead by Daylight بسیار هیجان‌زده‌ایم. شعار ما در شرکت Behaviour Interactive این است که به‌طور پیوسته با یکدیگر لحظات منحصربه‌فردی را خلق کنیم. اتمیک مانستر و بلوم‌هاوس شرکای ایده‌آلی برای تولید اقتباس سینمایی Dead by Daylight هستند».

جیمز وان، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت Atomic Monster افزود: «تیم سازنده Dead by Daylight با اشتیاق فراوان اثری بی‌نظیر در دنیای وحشت خلق کرد که فضایی شگفت‌انگیز با جو و شخصیت‌های رعب‌انگیز بنیان نهاده است؛ اثری که کاملا مناسب تولید یک اقتباس سینمایی ترسناک خواهد بود. ما در شرکت اتمیک مانستر از طرفدارهای پروپاقرص این بازی هستیم و از همکاری با شرکت Blumhouse برای آوردن دنیای ترسناک آن به سینما هیجان‌زده‌ایم».

جیمز وان، جیسون بلام و استیون مولرونی وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Dead By Daylight را برعهده دارند و رمی راسین از شرکت Behaviour Interactive، مایکل کلیر از شرکت Atomic Monster و جانسون اسکات از شرکت Blumhouse به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از این پروژه در دست نیست.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده