نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

مشخص شدن کارگردان فیلم Detective Pikachu 2

سرانجام استودیو لجندری کارگردان فیلم Detective Pikachu 2 را مشخص و اعلام کرد تا این پروژه یک گام به تولید نزدیک‌تر شود.

سال ۹۸ و پس از موفقیت فیلم Detective Pikachu بود که ساخت دنباله این فیلم تایید شد، اما از آن زمان اخبار بسیار کمی از این فیلم منتشر شد و حتی طرفداران فیلم تصور کردند که ساخت فیلم متوقف و لغو شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم کارآگاه پیکاچو ۲ مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که جاناتان کریسل، سازنده سریال Portlandia و سریال Baskets قراردادی برای کارگردانی فیلم Detective Pikachu 2 امضا کرده است تا این فیلم یک گام به تولید نزدیک‌تر شود.

راب لترمن وظیفه کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشت و در این فیلم شاهد حضور رایان رینولدز، کن واتانابه، جاستیس اسمیت و کاترین نیوتون بودیم. فیلم کارآگاه پیکاچو بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ فروش کرد و در آن زمان به پر فروش‌ترین اقتباس از روی بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. اگرچه هنوز در این لحظه قراردادی نهایی و تایید نشده است، اما منابع نزدیک اعتقاد دارند که رایان رینولدز برای نقش کارآگاه پیکاچو در فیلم Detective Pikachu 2 باز خواهد گشت.

کریس گالتا، نویسنده فیلم The Kings of Summer نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کارآگاه پیکاچو ۲ را بر عهده گرفته است. مجموعه پوکمون که قدمتی بیش از ۲۵ سال دارد، یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی است که تاکنون بیش از ۴۴۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. جاناتان کریسل به‌تازگی فیلم Sesame Street با بازی ان هتوی و بو برنهام را کارگردانی است که اولین تجربه کارگردانی یک فیلم سینمایی توسط او محسوب می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده