نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تصاویر Citadel، دومین سریال پر هزینه تاریخ | اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه آمازون اولین تصاویر رسمی سریال Citadel با بازی ریچارد مدن را منتشر کرد و در ادامه تاریخ شروع پخش این سریال گران‌قیمت مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Citadel سرانجام قرار است پخش شود. شبکه آمازون سرانجام اعلام کرد که پخش سریال سیتادل از تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) با انتشار همزمان ۲ قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌های این سریال اکشن جاسوسی به تهیه‌کنندگی برادران روسو که در ۶ قسمت تولید شده، به شکل هفتگی پخش می‌شود و قسمت پایانی آن در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) در دسترس کاربران پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.

سریال Citadel به یک سریال جاسوسی به سبک انتقام جویان توصیف شده است که جاسوسانی از سراسر جهان برای انجام یک مأموریت گرد هم خواهند آمد. گفته می‌شود که این سریال احتمال دارد دارای اسپین‌آف‌هایی نیز باشد که اتفاقات آن در مکان‌هایی مانند هند، ایتالیا و مکزیک جریان دارد. همچنین اولین تصاویر رسمی سریال Citadel منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این سریال هستیم که اولین تریلر آن طی هفته آینده پخش خواهد شد، اما در ادامه می‌توانید شاهد اولین تصاویر سریال باشید:

ریچارد مدن در حال پیاده‌روی در سریال Citadel

ریچارند مدن و استنلی توچی در سریال Citadel

پریانکا چوپرا در سریال Citadel

ریچارد مدن، پریانکا چوپرا، استنلی توچی، لسلی منویل، اوسی ایکیل، اشلی کامینگز، رولاند مولر و کائولین اسپرینگال از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Citadel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش اپلبوم و برایان اوه وظیفه ساخت سریال سیتادل را بر عهده داشته‌اند. سریال Citadel که با حواشی زیادی در زمان تولید مواجه شده، با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلار پس از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به دومین سریال گران‌قیمت تاریخ تلویزیون تبدیل شده است.


منبع ActioNewz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده