نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

مشخص شدن بازیگر نقش هلبوی در ریبوت جدید فیلم Hellboy

پس از معرفی ریبوت جدید فیلم Hellboy، حالا بازیگر نقش هلبوی در این فیلم مشخص و معرفی شده است.

هفته گذشته بود که ساخت ریبوت جدید فیلم Hellboy با درجه سنی بزرگسال تایید شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی این فیلم مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که جک کسی، بازیگر فیلم Deadpool 2 قرار است نقش هلبوی را در فیلم Hellboy: The Crooked Man بازی کند. جک کسی همچنین سابقه بازی در فیلم Baywatch، فیلم Twelve Strong، فیلم Death Wish، فیلم The Outpost و فیلم Without Remorse را دارد.

جک کسی و هلبوی

برایان تیلور، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Crank، فیلن Crank: High Voltage، فیلم Gamer، فیلم Ghost Rider: Spirit of Vengeance و ۹ قسمت از سریال Happy وظیفه کارگردانی فیلم Hellboy: The Crooked Man را بر عهده گرفته است. ریبوت جدید فیلم Hellboy قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید شود که دومین ریبوت براساس این شخصیت و مجموعه به حساب می‌آید.

وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Hellboy بر عهده مایک میگنولا که خالق شخصیت هلبوی است و کریستوفر گلدن از نویسندگان کمیک‌های این شخصیت بوده است. این فیلم درواقع اقتباسی از کمیکی به‌نام Hellboy: The Crooked Man and Others است که در سال ۲۰۰۸ توسط دارک هورس منتشر شده بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Hellboy: The Crooked Man قرار است از ماه مارس امسال (اسفند یا فروردین) در بلغارستان آغاز شود.

اتفاقات فیلم Hellboy: The Crooked Man در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد که در این فیلم، پسر جهنمی یک مامور تازه‌کار سازمان BPRD را در روستایی آپالاشیا می‌بیند و در همان مکان یک جامعه کوچک را کشف می‌کند که توسط جادوگران تسخیر شده است و رهبری این گروه یک شیطان محلی است که دارای گذشته خطرناکی با پسر جهنی بوده است و او Crooked Man نام دارد. این فیلم قرار است دنیای هلبوی و یکی از محبوب‌ترین کمیک‌های آن را گسترش دهد.


منبع Dark Horizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده