نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲

حضور بازیگر Transformers 5 در فیلم Alien جدید

ایزابلا مرسد، بازیگر فیلم Transformers: The Last Knight و فیلم Sicario: Day of the Soldado به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Alien اضافه شده است.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال ساخت قسمت جدید فیلم Alien برای شبکه هولو هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم جدید بیگانه اضافه شده است. ایزابلا مرسد پس از توافق با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی قرار است در قسمت جدید فیلم Alien به ایفای نقش بپردازد. اطلاعاتی از نقش مرسد در دسترس نیست، اما پیش از این کیلی اسپینی، بازیگر سریال Mare of Easttown به فیلم بیگانه جدید پیوسته بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات فیلم Alien جدید مثل حضور یا عدم حضور زنومورف‌ها در دسترس نیست. ایزابلا مرسد پیش از این سابقه حضور در آثاری چون فیلم Transformers: The Last Knight، فیلم Sicario: Day of the Soldado، فیلم Instant Family، فیلم Dora and the Lost City of Gold، فیلم Let It Snow، انیمیشن Spirit Untamed، فیلم Father of the Bride، فیلم Rosaline و فیلم Sweet Girl را داشته است.

ایزابلا مرسد در فیلم Sweet Girl

از آثار آینده مرسد می‌توان به فیلم Madame Web و فیلم Turtles All the Way Down اشاره کرد. فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید خواهد شد و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و برداشت آلوارز در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم او ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به‌گفته منابع، آلوارز از طرفداران سرسخت مجموعه بیگانه است و سال‌ها پیش ایده خود را به‌صورت اتفاقی با ریدلی اسکات مطرح کرده است.

این ایده تا اواخر سال گذشته میلادی در ذهن اسکات باقی‌ماند و او به‌‌طور غیر منتظره‌ای با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز آماده است این کار را انجام دهد یا نه. در حال حاضر ظاهرا مدیر استودیوی قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان‌زده است و آن را داستانی واقعا خوب با شخصیت‌هایی که قبلا ندیده‌ایم، توصیف کرده است. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده