نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱

احتمال حضور چند متغیر ولورین در فیلم Deadpool 3

هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان به‌تازگی در مصاحبه جدید خودش ظاهرا به حضور چند متغیر ولورین در فیلم Daedpool 3 اشاره کرده است.

در فیلم Deadpool 3 قرار است شاهد رویارویی رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین باشیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت سوم فیلم Deadpool ممکن است فاش شده باشد. به‌تازگی هیو جکمن مصاحبه‌ای با وب‌سایت Le Parisien انجام داده است که او در این مصاحبه احتمال دارد که به حضور چند متغیر شخصیت ولورین در فیلم ددپول ۳ اشاره کرده باشد. جکمن در این مصاحبه گفته است:

«بله و حتی یک نقش دوگانه هم وجود خواهد داشت. ما [جکمن و رینولدز] بیش از بیست سال است که با هم دوست هستیم و زمان خیلی خوبی را با هم داشتیم. تابستان امسال فیلم‌برداری این فیلم را انجام می‌دهیم.»

Logan Movie

طرفداران تصور می‌کنند که جکمن به شکلی ناخواسته حضور متغیرهای ولورین را در فیلم Deadpool 3 فاش کرده است که باتوجه‌به به خط داستانی مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول، نمی‌تواند خیلی اتفاق عجیبی باشد. بااین‌حال مارول استودیو هنوز به شکل رسمی جزئیاتی از داستان و اتفاقات فیلم را فاش نکرده است و همین موضوع می‌تواند باعث خشم استودیو برای فاش شدن اطلاعات فیلم پیش از موعد آن شود.

هیو جکمن پیش از این در ۸ قسمت مجموعه فیلم X-Men بازی کرده بود، اما هیچگاه لباس مشهور زرد و مشکی ولورین را بر تن نکرد و حالا او مدتی پیش به احتمال پوشیدن این لباس در فیلم Deadpool 3 اشاره کرده بود. در هر حال باید منتظر اطلاعات بیشتر و رسمی در آینده از این فیلم باشیم. مدتی پیش مشخص شد که اما کورین، بازیگر سریال The Crown برای بازی در یک نقش محوری و شرور و منفی به فیلم Deadpool 3 اضافه شده است.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده