نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

حضور کارگردان فیلم After Yang در سریال جدید دنیای جنگ ستارگان با نام Acolyte

لوکاس فیلم به‌تازگی دو کارگردان جدید را برای کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان استخدام کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Acolyte همچنان در بریتانیا در جریان است که سریال Star Wars جدید با فناوری StageCraft ساخته خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان‌های جدیدی به این پروژه از دنیای جنگ ستارگان اضافه شده‌اند. DiscussingFilm گزارش داد که کوگونادا و الکس گارسیا لوپز به پروژه فیلم‌برداری سریال The Acolyte اضافه شده‌اند و هر یک قرار است چند قسمت از این سریال را کارگردانی کنند، اما اطلاعات دقیقی از تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست.

کوگونادا بیشتر برای کارگردانی فیلم Columbus، فیلم After Yang و ۴ قسمت از سریال Pachinko شناخته می‌شود و در مقابل الکس گارسیا لوپز سابقه کارگردانی چند قسمت از سریال‌هایی چون سریال دردویل، سریال پانیشر، سریال لوک کیج، سریال Cloak & Dagger، سریال Fear the Walking Dead، سریال Chilling Adventures of Sabrina، سریال ویچر و سریال Cowboy Bebop را در کارنامه خود داشته است.

آمانادا استنبرگ و لی جونگ جه در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری سریال The Acolyte

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا و دین-چارلز چپمن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی چند قسمت از این سریال را نیز انجام داده است.

سریال جدید جنگ ستارگان به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد. پیش از این دافنه کین وعده داده بود که تمرکز این سریال قرار است روی گروه شرور سیث باشد. این اتفاق درواقع برای اولین‌بار در اقتباس‌های جنگ ستارگان رخ می‌دهد که تمرکز یک فیلم یا سریال روی اربابان شرور سیث باشد.


منبع DiscussingFilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده