نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳

انتشار اولین تریلر فیلم پیتر پن و وندی | اعلام تاریخ پخش از دیزنی پلاس

والت دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم Peter Pan and Wendy را منتشر کرد که در پایان تریلر تاریخ پخش این فیلم از دیزنی پلاس مشخص شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Peter Pan and Wendy منتشر شده است. در این تریلر شاهد ماجراجویی پیتر پن و وندی در دنیایی جادویی هستیم که کاپیتان هوک تلاش می‌کند تا آن‌ها را دستگیر کند و تینکربل نیز آن‌ها کمک خواهد کرد. ظاهرا تمرکز بیشتر فیلم Peter Pan and Wendy قرار است روی شخصیت وندی باشد، اما احتمال دارد که صرفا تمرکز تریلر روی این شخصیت باشد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم پیتر پن و وندی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

والت دیزنی همچنین تایید کرد که فیلم Peter Pan and Wendy در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید فیلم پیتر پن و وندی باشید:

پوستر جدید فیلم Peter Pan and Wendy

جود لا در نقش کاپیتان هوک، اور اندرسون در نقش وندی، الکساندر مولانی در نقش پیتر پن، یارا شهیدی در نقش تینکربل، آلیسا واپاناتک در نقش تایگر لیلی، جیم گافیگان، آلن تودیک، جاشوآ پیکرینگ، یاکوبی یوپ، نوآ متیوز ماتوفسکی و فلورنس بنسبرگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Peter Pan and Wendy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید لاوری که پیش از این با دیزنی در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم Pete's Dragon همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم جدید پیتر پن را بر عهده داشته است.

لاوری سابقه کارگردانی فیلم A Ghost Story، فیلم The Old Man & the Gun و فیلم The Green Knight را نیز دارد. علاوه‌بر کارگردانی، لاوری به توبی هالبروکس در نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Pan and Wendy کمک کرده است. این فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن Peter Pan تولید شده است که این انیمیشن در سال ۱۹۵۳ تولید و منتشر شده بود. انیمیشن پیتر پن موفق شد بیش از ۸۷.۴ میلیون دلار در گیشه فروش کند. 


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده