نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۹

نقش آفرینی ناتالی دورمر، بازیگر بازی تاج و تخت در سریال White Lies

ناتالی دورمر، بازیگر سریال بازی تاج و تخت نقش اصلی سریال جنایی White Lies از شبکه M-Net آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد داشت.

سریال White Lies که قرار است فیلم‌برداری آن از ماه آینده شروع شود، ناتالی دورمر ستاره سریال Game of Thrones و برندون دنیلز از فیلم Four Corners را برای نقش‌های اصلی ادی هانسن، روزنامه نگار محقق و کارآگاه فورتی بل در این سریال برگزیده است. این مجموعه که اتفاقات آن در حومه شهر ثروتمند Bishopscourt در کیپ تاون آفریقای جنوبی رخ می‌دهد، داستان جنایی زندگی هانسن را بازگو می‌کند که دنیای زندگی او بعد از قتل مرموز برادرش در خانه مجلل آن‌ها و زمانی‌که فرزند نوجوان برادرش به‌عنوان مظنون اصلی این جنایت معرفی می‌شود، به هرج‌و‌مرج عمیقی فرو می‌رود.

شرکت فیلمسازی کوئیزیکال پیکچرز آفریقای جنوبی که قبلاً با سریال درام Reyka نامزد جایزه بین‌المللی امی شده بود، با همکاری Fremantle این سریال را تولید می‌کنند.

ناتالی دورمر ستاره سریال بازی تاج و تخت

ناتالی دورمر بیشتر برای بازی در نقش نقش مارجری تایرل در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود. از دیگر آثار قبلی او می‌توان به The Hunger Games و Picnic at Hanging Rock و اخیراً در سریال Penny Dreadful: City of Angels اشاره کرد.

دورمر درباره قبول این نقش اظهار داشت: «من از حضور در کیپ تاون و شروع فیلم‌برداری این مجموعه‌ی زیبا و جذاب بسیار هیجان زده هستم.» وی در ادامه افزود: «آفریقای جنوبی با داستان سرایی آثار خود چیزهای زیادی برای ارائه به مخاطبان بین‌المللی دارد.»

شان استاینبرگ به‌عنوان سازنده این سریال معرفی شده و دارل بریستو بووی نویسندگی فیلمنامه آن را برعهده خواهد داشت.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده