نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴

جلو افتادن تاریخ اکران انیمیشن ماریو

یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حالا قرار است ۲ روز زودتر روی پرده‌های سینما برود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن The Super Mario Bros. Movie تغییر پیدا کرده است. انیمیشن ماریو قرار بود در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی روی پرده‌های سینما برود و حالا یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که انیمیشن Mario اکنون قرار است ۲ روز زودتر و در روز چهارشنبه، ۵ آوریل ۲۰۲۳ (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود. قابل انتظار است که این انیمیشن یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌های فصل بهار را تجربه کند.

انیمیشن ماریو همچنان در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران خواهد شد. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود. انیمیشن Mario جدیدترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی است.

ماجراجویی ماریو در قلمرو قارچی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده