نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷

معرفی انیمیشن استاپ موشن جدید پوکمون برای نتفلیکس با انتشار یک تریلر

تیم سازنده پوکمون با انتشار یک تریلر از انیمیشن استاپ موشن Pokemon برای پخش از شبکه نتفلیکس رونمایی کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدیدی از دنیای پوکمون معرفی شده است. نتفلیکس با انتشار یک تریلر از انیمیشن Pokemon Concierge رونمایی کرد که انیمیشن براساس مجموعه محبوب پوکمون ساخته شده است و استودیو Dwarf Studio وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. این انیمیشن قرار است یک سریال انیمیشنی استاپ موشن باشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی انیمیشن Pokemon Concierge را منتشر کنید که حاوی تصاویر خیلی زیادی نیست، اما حال و هوای بامزه آن را نمایش می‌دهد:

دانلود از آپارات

مینیوگ کیم، مدیر بخش Netflix APAC گفت که انیمیشن Pokemon Concierge یک خط داستانی جدید را در دنیای پوکمون دنبال می‌کند که جهان این مجموعه را با انیمیشن‌های استاپ موشن گسترش خواهد داد. اتفاقات این سریال انیمیشنی در Pokemon Resort جریان دارد که خود پوکمون‌ها از مهمانان بازدید می‌کنند. در تریلر معرفی و پوستر انیمیشن Pokemon Concierge نیز می‌توانید شاهد حضور Psyduck باشید.

پوستر انیمیشن Pokemon Concierge نتفلیکس

استودیو فرانسوی Dwarf Studio بیشتر برای ساخت انیمیشن Monsters at Work برای دیزنی پلاس و انیمیشن My Dad the Bounty Hunter برای نتفلیکس شناخته می‌شود. نتفلیکس هم‌اکنون میزبان چندین سریال انیمیشنی براساس مجموعه پوکمون است که این آثار شامل انیمیشن Pokemon Journeys: The Series و انیمیشن Pokemon The Series: Indigo League می‌شود.

در دنیای خارج از تلویزیون دنباله فیلم Detective Pikachu در دست ساخت است که پس از مدت‌ها بی‌خبری و احتمال توقف ساخت آن، مدتی پیش دوباره اعلام شد که فیلم Detective Pikachu همچنان مراحل تولید را سپری می‌کند، اما همچنان وضعیت و آینده این فیلم نامشخص است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده