نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶

ماموریت بازگشت به مندلور در تریلر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

لوکاس فیلم و دیزنی تریلر جدید و کوتاهی از فصل سوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده‌اند که هیجان طرفداران را برای فصل جدید این سریال افزایش می‌دهد.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از روز چهارشنبه این هفته که پس فردا می‌شود، از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فصل سوم سریال مندلورین منتشر شده است. در این تریلر جدید و کوتاه که بامداد امروز منتشر شد، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فصل سوم سریال The Mandalorian هستیم که در بخشی از آن اولین تصویر از بازگشت دین جارین به سیاره مندلور نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian تایید کرده که نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال هم‌اکنون به پایان رسیده است. فاورو همچنین گفت که او و دیو فیلونی فعلا پایانی برای این سریال در نظر نگرفته‌اند و بدین ترتیب فعلا فصل چهارم سریال مندلورین قرار نیست فصل پایانی آن باشد و ظاهرا این سریال فعلا قرار است در فصل‌های آینده ادامه پیدا کند. همچنین در طول سال ۲۰۲۳ باید منتظر پخش سریال Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان باشیم.

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.


منبع sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده