نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۵

حضور MODOK در پوسترهای جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

مارول استودیو پوسترهای جدیدی از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت شرور MODOK هستیم.

مدتی می‌شود که فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania روی پرده‌های سینما رفته است و با اینکه با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شده است و در هفته دوم افت فروش زیادی را تجربه کرده، اما برای دومین هفته پیاپی صدرنشین گیشه آمریکا شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم Ant-Man 3 منتشر شده است. تمرکز پوسترهای جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania روی شخصیت‌های دنیای کوانتومانیا است که در آن می‌توان شخصیت شرور MODOK را نیز مشاهده کرد.

در پوستر MODOK درواقع شاهد تصویری هستیم که طرفداران و دیگر کاربران از آن به‌عنوان میم‌های فیلم استفاده می‌کنند و ظاهرا مارول و دیزنی خواسته‌اند از این موضوع نهایت بهره را ببرند. درکنار آن می‌توان شخصیت‌های دیگری مثل آقای بروکلی که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania است، کوآز، جنتورا و دیگر شخصیت‌های بامزه دنیای کوانتومی را مشاهده کرد:

پوستر شخصیت MODOK در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پوستر آقای بروکلی در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پوستر شخصیت وب در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، کوری استول در نقش M.O.D.O.K، دیوید دستمالچیان در نقش وب، رندل پارک در نقش جیمی وو، بیل موری در نقش ارباب کرایلر، کیتی اوبراین در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر در نقش Quaz، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است. لاونس همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را هم بر عهده دارد. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تاکنون بیش از ۳۶۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۶۷.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۶.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده