نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷

انتقال سریال Dead Boy Detectives از HBO Max به نتفلیکس

گفته می‌شود که پخش سریال Dead Boy Detectives از شبکه HBO Max به سرویس استریم نتفلیکس منتقل شد.

بعد از اولین حضور کاراکترهای Dead Boy Detectives در فصل سوم سریال Doom Patrol، شایعاتی مربوط‌به احتمال ساخت یک اسپین آف جداگانه از این شخصیت‌ها در رسانه‌ها مطرح شده بود. حالا قرار است این شایعات به واقعیت بپیوندد، تغییراتی در این پروژه ایجاد شده که شامل تغییر دو بازیگر اصلی آن و همچنین انتقال کلی سریال از سرویس استریم HBO Max به یک شبکه دیگر است.

هالیوودریپورتر گزارش داده که ظاهراً سریال Dead Boy Detectives با دیدگاه‌های جیمز گان و پیتر سفران در پیشبرد هدف ریبوت آثار استودیوهای دی سی مطابقت نداشته و به همین دلیل تصمیم به واگذاری آن به نتفلیکس گرفته شده است.

با اینکه ممکن است تقسیم شدن اولویت‌های DC در شبکه‌ها و سرویس‌های استریم متعدد برای علاقه‌مندان به این آثار کمی ناامیدکننده باشد، اما باید گفت که حداقل Dead Boy Detectives سرنوشت بهتری نسبت به آثاری مانند Batgirl و Pennyworth و Titans یا حتی خود سریال Doom Patrol خواهد داشت. استیو یوکی، سازنده سریال The Flight Attendant وظیفه ساخت سریال Dead Boy Detectives را بر عهده دارد.

بازیگران سریال Dead Boy Detectives

همچنین احتمالاً تصمیم برای فروش بخشی از آثار Warner Bros. Discovery به نتفلیکس می‌تواند با آشفتگی وضعیت مالی این شرکت نیز در ارتباط باشد. شرکت برادران وارنر در تلاش است تا با کاهش هزینه‌ها ازطریق لغو برخی پروژه‌های کم اهمیت تر و کاهش لایسنس‌های در اختیار خود، این وضعیت را تاحدودی ساماندهی کند.

ماه گذشته نیل گیمن اظهار داشت که این سریال هم‌اکنون درحال فیلم‌برداری بوده است و این احتمال وجود دارد که نتفلیکس بازیگران اصلی آن را برگرداند. جیدن روری از Fate: The Winx Saga نقش شخصیت ادوین پین را برعهده داشته است و جرج رکسترو به‌عنوان چارلز رولند در این اثر نقش آفرینی می‌کند. همچنین کاسیوس نلسون نیز نقش اصلی کاراکتر زن این سریال به‌نام کریستال پالاس را برعهده دارد.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده