نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

اعلام تاریخ شروع پخش انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku با انتشار تریلر جدید

استودیو ماپا با انتشار یک تریلر جدید سرانجام تاریخ شروع پخش انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku تایید و اعلام شده است. Twin Engine با انتشار یک تریلر که از آهنگ تم افتتاحیه این انیمه رونمایی می‌کند، تایید کرد که پخش انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمه جهنم بهشتین که حاوی تصاویر متعددی از اتفاقات این انیمه است، ازطریق یوتیوب Twin Engine تماشا کنید.

رینگو شینا، خواننده و گروه موسیقی Millennium Parade آهنگ افتتاحیه این انیمه را با نام WORK خوانده‌اند. انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر یوجی کاکو است که استودیو ماپا، سازنده فصل چهارم انیمه Attack On Titan، انیمه Jujutsu Kaisen، فصل دوم انیمه Vinland Saga و انیمه Chainsaw Man وظیفه تولید آن را بر عهده داشته است. کائوری ماکیتا وظفه کارگردانی و آکیرا کیندایچی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را بر عهده داشته‌اند.

گابیمارو در انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku

مانگا Hell's Paradise: Jigokuraku داستان گابیمارو را دنبال می‌کند که زمانی‌ یکی از قوی‌ترین نینجاها بوده، اما اکنون این شغل را رها کرده و قوانین دهکده خود را زیر پا گذاشته است. پس از اینکه او دستگیر می‌شود ادعا می‌کند که دیگر چیزی برای ادامه زندگی ندارد. بااین‌حال به‌دلیل سطح ابرانسانی که در آموزش‌های مختلف به‌دست آورده به شکل ناخواسته از اعدام‌ها و سر بریدن‌های متعدد تا آتش زدنش جان سالم به در برده است.

در ادامه جلاد ساگیری آسیمون به گابیمارو می‌گوید که او وابستگی زیادی به زندگی طولانی دارد و به همین منظور ماموریتی برای او صادر می‌کند و این مأموریت یافتن اکسیر جاودانگی است. چیاکی کوبایاشی در نقش گابیمارو، یومیری هاناموری در نقش یامادا آسیمون ساگیری، ری تاکاهاشی، ریوهی کیمورا، کنشو اونو، تتسو اینادا، چیکاهیرو کوبایاشی، اوی ایچیکاوا و یوسوکه کوبایاشی از جمله صداپیشگان انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده