نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال حضور اسپایدرمن نسخه تام هالند در انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

طبق شایعه جدید منتشر شده، در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ممکن است شاهد نسخه دیگری از اسپایدرمن باشیم.

طبق جدیدترین اخبار تلویزیون، در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ممکن است شاهد حضور غافلگیر کننده یک شخصیت مرد عنکبوتی دیگر باشیم. ادامه این خبر ممکن است بخشی از داستان انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را فاش کند. جف اسنایدر در قسمت جدید برنامه The Hot Mic حاضر شد و گفت که او شنیده است که احتمال دارد تا شخصیت مرد عنکبوتی نسخه تام هالند در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور داشته باشد.

صد البته که باتوجه‌به کلیت انیمیشن، حضور نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی نمی‌تواند خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای باشد، اما این برای اولین‌بار است که احتمال دارد یکی از نسخه‌های لایو اکشن اسپایدرمن در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور پیدا کند. البته اسنایدر مطمئن نیست که خود هالند برای صداپیشگی مرد عنکبوتی در این انیمیشن بازگشته باشد، اما به‌صورت منطقی ممکن است شاهد حضور افتخاری او در انیمیشن اسپایدرمن ۲ باشیم.

نسخه مایلز مورالز مرد عنکبوتی در پورتال سفر در دنیاهای مختلف در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹ (میگل اوهارا)، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، ایسا رای در نقش جسیکا درو (اسپایدروومن)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده