نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸

پخش سریال‌های نمایش خانگی در ۱۵ کشور جهان

طبق اعلام فیلیمو هفت سریال از محصولات این پلتفرم در کشورهای مختلف جهان توزیع شده و در حال پخش است.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، هفت سریال شبکه‌ی نمایش خانگی اکنون در ۱۵ کشور جهان در حال پخش است. طبق همین گزارش، سریال جیران ساخته‌ی حسن فتحی در کشورهای بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان پخش شده است و به‌زودی به ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی و کشورهای حوزه خلیج فارس شامل قطر، عمان، امارت متحده عربی و شمال آفریقا از جمله تونس، مراکش، الجزیره و لیبی راه خواهد یافت.

یکی از پوسترهای سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان دیگر محصول فیلیمو است که به کشوهای گوناگون راه یافته است. این سریال به‌ زودی در بنگلادش، عراق، مالزی و روسیه روی آنتن می‌رود. زخم کاری همچنین در پلتفرم امریکایی PBS هم بارگذاری شده و قسمت اول آن در ایالات متحده امریکا در دسترس است. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی نیز در بنگلادش، عراق و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا پخش شده است.

علی شادمان در یاغی

از دیگر سریال‌های فیلیمو که در کشورهای دیگر پخش می‌شوند می‌توان به سریال یاغی ساخته‌ی محمد کارت اشاره کرد که به کشورهای ژاپن، عراق و مالزی راه پیدا کرده است. همچنین سریال‌های ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و می‌خواهم زنده بمانم ساخته‌ی شهرام شاه‌حسینی در کشور عراق پخش شده‌اند. علاوه‌بر این‌‌ها سریال‌های نهنگ آبی از فریدون جیرانی و جزیره از سیروس مقدم در کشورهای بنگلادش و عراق به نمایش درآمده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده