نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸

احتمال ساخت سریال تلویزیونی Hogwarts Legacy برای HBO Max

یک وب‌سایت از توسعه‌ی سریال تلویزیونی جدید از دنیای هری پاتر براساس بازی Hogwarts Legacy برای پخش از HBO Max خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شایعات جدیدی مبنی بر ساخت سریال Hogwarts Legacy در HBO Max مطرح شده است. وبسایت Giant Freakin’ Robot مدعی شده که منابع مورد اعتماد و اثبات شده‌ای از ساخت سریالی براساس بازی Hogwarts Legacy برای پخش از شبکه HBO Max خبر داده‌اند. درحال حاضر جزئیات بیشتری وجود ندارد. درواقع نمی‌دانیم که آیا این پروژه مذکور دنباله‌ی وقایع بازی Hogwarts Legacy را پیگیری خواهد کرد یا اینکه به‌طور کلی یک داستان دیگر را بازگو می‌کند.

در هر حال هنوز منبع موثقی به این خبر واکنش نشان نداده است و به این خبر فعلا باید به چشم یک شایعه که ممکن است درنهایت هرگز رنگ واقعیت به خود نگیرد، نگاه کرد. بازی Hogwarts Legacyبازی Hogwarts Legacy در دهه ۱۸۰۰ میلادی جریان دارد که حدود ۱۰۰ سال قبل از به دنیا آمدن هری پاتر و اتفاقات مربوط‌به آن است. بنابراین زمینه‌های زیادی برای توسعه پیش درآمد داستان‌های هری پاتر بدون نیاز به وابستگی به جریانات مربوط‌به زمان حضور او در هاگوارتز وجود دارد که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن بهره ببرند.

لوگوی HBO روی پوستر Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy مدتی پیش برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شد و از آن زمان به شکل قابل توجهی مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. این بازی به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و در صدر جدول فروش کشورهای سراسر جهان جای گرفت. هاگوارتز لگسی اخیرا در رتبه نخست جدول فروش فیزیکی هفتگی در ژاپن قرار گرفت و در زمینه‌ی فروش نسخه‌های فیزیکی، سرعت فروش آن در بریتانیا از بازی Elden Ring پیشی گرفت.

بازی Hogwarts Legacy همچنین قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم عرضه شود. هاگوارتز لگسی تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروش کرده است. شرکت برادران وارنر اخیراً از میزان استقبال طرفداران از این بازی ابراز رضایت کامل کرده بود.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده