نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱

مشخص شدن زمان حدودی پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

شبکه HBO به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد زمان حدودی پخش فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است طی سال ۲۰۲۳ انجام شود و طرفداران این سریال باید مدت زما بیشتری را برای تماشا فصل دوم پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت صبر کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان حدودی پخش فصل جدید سریال خاندان اژدها مشخص شده است. کیسی بلویز، مدیر بخش محتوای شبکه HBO و HBO Max در مصاحبه اخیرش با ورایتی گفت که فصل دوم سریال House of the Dragon هم‌اکنون در مرحله تولید است.

او اضافه کرد بهترین حدسی که برای پخش فصل دوم این سریال وجود دارد، پخش در تابستان سال ۲۰۲۴ است. البته او گفت که احتمال دارد فصل دوم سریال خاندان اژدها در اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش شود و در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن نمی‌توان اعلام کرد. او همچنین گفت که فصل دوم سریال House of the Dragon به جوایز امی ۲۰۲۴ نخواهد رسید که مهلت نامزدی امی در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) به اتمام می‌رسد.

بلویز در مورد دیگر اسپین‌آف‌های بازی تاج و تخت اضافه کرد که اولویت آن‌ها وجود فیلمنامه‌های خوب است و سپس به ساخت آن‌ها چراغ سبز داده خواهد شد. پس از جدایی میگوئل ساپوچنیک که به‌عنوان کارگردان و شورانر در فصل اول سریال House of the Dragon حضور داشت، حالا رایان کندال، دیگر شورانر این سریال که سازنده اصلی سریال محسوب می‌شود، اکنون به تنها شورانر سریال House of the Dragon در فصل دوم تبدیل شده است که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

همچنین آلن تیلور، کارگردان ۷ قسمت سریال بازی تاج و تخت از جمله قسمت Baelor و قسمت Fire and Blood برای کارگردانی چند قسمت از فصل دوم سریال House of the Dragon بازگشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال خاندان اژدها در دسترس نیست.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده