نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰

آغاز مراحل فیلمبرداری سریال جدید مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون

شبکه‌ی AMC، با انتشار یک تصویر از آغاز رسمی مراحل تولید سریال فرعی مجموعه‌ی The Walking Dead با محوریت شخصیت‌های ریک و میشون خبر داد.

پس از معرفی سریال اسپین‌آف فرعی The Walking Dead با عنوان Rick and Michonne در تابستان امسال، حالا مراحل تولید و فیلم‌برداری این سریال از هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی آغاز شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از جزئیات داستانی این پروژه در دسترس نیست، اما ظاهرا تمرکز سریال Rick and Michonne روی ماجراهای عاشقانه‌ی ریک و میشون گرایمز با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا در یک جهان تغییر پیدا کرده را روایت می‌کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از دیگر بازیگران این پروژه که ظاهرا به‌صورت رمزی Summit نام دارد منتشر نشده است، اما طبق تایید سازندگان سریال، می‌توانیم انتظار بازگشت شخصیت‌های آشنا و حضور شخصیت‌های جدید بیشتری از دنیای سریال مردگان متحرک را در این سریال داشته باشیم.

براساس برنامه‌های اعلام شده از سوی AMC، مراحل تصویربرداری این سریال تا انتهای ماه می ۲۰۲۳ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت. دو سریال فرعی The Walking Dead: Dead City و The Walking Dead: Daryl Dixon که به‌‌ترتیب روی شخصیت‌های مگی و نیگان و دریل دیکسون تمرکز دارند، از دیگر پروژه‌های در دست تولید این شبکه از مجموعه‌ی واکینگ دد هستند.

مراحل فیلم‌برداری سریال دریل دیکسون از مدتی پیش با بازی نورمن ریداس در کشور فرانسه آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های فعلی شبکه، این سریال پس از پخش سریال The Walking Dead: Dead City با بازی جفری دین مورگان و لورن کوهن در ماه ژوئن، برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۳ زمان‌بندی شده است. بنابراین می‌توانیم در نیمه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۴، انتظار پخش اولین قسمت سریال Rick and Michonne را که در ۶ قسمت تولید می‌شود، داشته باشیم.

اسکات گمپل که به‌عنوان شورانر سریال The Walking Dead شناخته می‌شود، همراه‌با دانای گوریرا به‌عنوان خالق و نویسنده‌ی این مجموعه معرفی شده است. این همچنین اولین تجربه‌ی گوریرا برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی یک پروژه‌ی لایواکشن به‌حساب می‌آيد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده