نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

علاقه جیمز کامرون به کارگردانی فیلم The Last Train From Hiroshima پیش از آواتار 4

جیمز کامرون در مصاحبه جدید خود گفته است که دوست دارد تا پیش از اینکه فیلم آواتار ۴ را کارگردانی کند، فیلم The Last Train From Hiroshima را جلوی دوربین ببرد.

جیمز کامرون سال‌ها است که تمام تمرکز خود را روی ساخت و کارگردانی مجموعه فیلم آواتار گذاشته و او طی دهه‌های اخیر فیلم دیگری را خارج از این مجموعه کارگردانی نکرده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز کامرون به کارگردانی فیلم دیگری پیش از کارگردانی فیلم Avatar 4 علاقه دارد. کامرون در مصاحبه با LA Times گفت درحالی‌که اولویت او در ذهنش اکنون فیلم Avatar 3 است، اما او مایل است تا اقتباسی از رمان The Last Train From Hiroshima: The Survivors Lost Book اثر چارلز آر. پلگرینو را پیش از فیلم آواتار ۴ کارگردانی کند.

کامرون در مورد اهمیت ساخت این فیلم گفت: «ما در دنیایی پر مخاطره‌تر از آنچه که فکر می‌کردیم داریم زندگی می‌کنیم. فکر می‌کنم که ساخت فیلم هیروشیما به موقع‌تر از همیشه خواهد بود. این به مردم یادآوری می‌کند که وقتی از این سلاح‌ها برای اهداف انسانی استفاده شوند واقعا چه نتایجی بر جا می‌گذارند.» کامرون برای مدت زمان زیادی است که حق ساخت اقتباسی براساس رمان آخرین قطار هیروشیما را در اختیار دارد.

او به مدت بیش از ۱۰ سال و از سال ۲۰۱۰ حق ساخت فیلمی براساس این رمان را خریداری کرده است و از آن زمان تصمیم داشت تا فیلم The Last Train From Hiroshima را کارگردانی کند. البته هنوز ساخت این فیلم قطعی نشده است. رمان The Last Train From Hiroshima زندگی در هیروشیما و ناگازاکی پیش از دوران، در طول و پس از بمباران اتمی آن توسط ایالات متحده آمریکا را به شکل مستند به تصویر می‌کشد. داستان این رمان عمدتا در مورد بازماندگان این بمباران است.

فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده