نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

تایید برنامه جیمز گان برای زن شگفت انگیز در آثار آینده دنیای سینمایی دی سی

جیمز گان، رئیس استودیوهای دی سی تایید کرد که زن شگفت انگیز بخشی از برنامه‌های آینده دنیای سینمایی DC خواهد بود.

ماه گذشته بود که جیمز گان و پیتر سفران، رئیسان دی سی استودیو از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters پرده برداشتند. با اینکه در بین برنامه‌های شاهد معرفی سریال Paradise Lost که اتفاقات آن در تمیسکیرا جریان دارد بودیم، اما در آن شاهد معرفی فیلم یا سریالی براساس شخصیت شاهدخت دایانا نبودیم و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از طرفداران شخصیت زن شگفت انگیز تصور کنند که این شخصیت قرار نیست جایی در برنامه‌های گان و سفران در فیلم‌های آینده DC داشته باشد.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت واندر وومن قرار نیست جایی در آینده دی‌سی یونیورس نداشته باشد. جیمز گان در پاسخ به یک طرفدار که در مورد شخصیت زن شگفت‌انگیز در دنیای DCU سوال کرده بود، تایید کرد که واندر وومن بخشی از برنامه‌های آینده این مجموعه است و اینکه این شخصیت قرار است برای مدت طولانی کنار گذاشته شود، درست نیست. البته گان مشخص نکرد که آیا گل گدوت برای این نقش باز خواهد گشت یا نه، اما احتمال دارد واندر وومن در ابتدا در یکی از فیلم‌های آینده دی‌سی یونیورس حضور پیدا کند.

جیمز گان با موهایی سفید رنگ در روی فرش قرمز فیلم The Suicide Squad

در حال حاضر می‌دانیم که بتمن و سوپرمن قرار است با بازیگران جدیدی در DCU حضور داشته باشند، اما این موضوع در مورد زن شگفت‌انگیز هنوز مشخص نشده است. پیش از این ساخت فیلم Wonder Woman 3 با بازی گل گدوت و به کارگردانی پتی جنکینز متوقف شده بود که گفته می‌شد این فیلم جایی در برنامه‌های آینده گان و سفران ندارد و گروهی هم اعتقاد داشتند که مشکلات فیلمنامه باعث کنار گذاشتن این فیلم شده است. 

تمرکز سریال Paradise Lost روی آمازونی‌ها و ملت تمیسکیرا خواهد بود که اتفاقات آن پیش از تولد پرنسس دایانا ملقب به واندر وومن جریان دارد. گان این سریال و محل اتفاقات آن را با دنیای وستروس در سریال تاج و تخت مقایسه کرده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده