نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲

فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال The Mandalorian هم‌اکنون نوشته شده است

جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian تایید کرد که او و دیو فیلونی هم‌اکنون فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال را نوشته‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و زمان زیادی تا آن باقی نمانده است، اما در خرداد امسال جان فاورو، سازنده این سریال از دنیای جنگ ستارگان از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داده بود و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده سریال مندلورین منتشر شده است. جان فاورو، شورانر سریال The Mandalorian در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال هم‌اکنون نوشته‌اند.

فاورو در مصاحبه با شبکه فرانسوی BFMTV گفت که در طول دوران پس از تولید فصل سوم سریال مندلورین روی فیلمنامه‌های فصل بعدی این سریال کار کرده‌اند. فاورو گفت: «فصل چهارم؟ من هم‌اکنون فیلمنامه‌هایش را نوشته‌ام. ما باید بدانیم داستانی‌که کاملا شکل گرفته را باید به چه سمتی ببریم و تعریف کنیم. بنابراین ما آن را ترسیم و شکل‌دهی کرده بودیم و دیو فیلونی و من سپس به آرامی هر قسمت را می‌نویسیم.

جان فاورو و دیو فیلونی

به‌خاطر اینکه همه ما باید ادامه یک داستان را کاملا احساس کنیم و او در ادامه کار روی سریال Ahsoka را آغاز کرد که من به‌عنوان تهیه‌کننده در آن حضور دارم، اما او [فیلونی] نویسنده و شورانر آن است. بنابراین ما درک کلی از سریال‌های دیگر یا حتی سریال Skeleton Crew را داریم. چون همه آن‌ها در یک دوره زمانی از دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهند. بنابراین چیزهای زیادی از جمله چیزهایی که از فصل‌های قبلی The Mandalorian ساخته بودیم، باید در ذهن داشته باشیم.»

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده