نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳

فصل سوم سریال Mindhunter توسط نتفلیکس ساخته نخواهد شد

دیوید فینچر در مصاحبه جدید خود تایید کرد که به علت هزینه بالا و عدم جذب بیننده کافی، نتفلیکس فصل سوم سریال Mindhunter را نخواهد ساخت.

طرفداران سریال Mindhunter مدت زیادی است که منتظر اعلام خبری در مورد فصل سوم این سریال هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار ناامید کننده‌ای از سریال مایندهانتر منتشر شده است. دیوید فینچر، سازنده این سریال در مصاحبه با روزنامه فرانسوی Le Journal du Dimanche تایید کرد که فصل سوم سریال Mindhunter قرار نیست توسط نتفلیکس تولید شود و این شبکه را برای اینکه این کار را انجام نمی‌دهد، درک می‌کند. فینچر در این مصاحبه گفت:

«من به دو فصل اول سریال بسیار افتخار می‌کنم، اما این سریال به‌صورت کلی، سریال گران‌قیمتی است و از نگاه نتفلیکس ما نتوانسته‌ایم مخاطبان کافی را برای توجیه کردن هزینه تولید آن جذب کنیم.» فینچر که اخیرا جایزه افتخاری جوایز سزار را از مراسم امسال آن دریافت کرده، در این مصاحبه اضافه کرد: «من آن‌ها را سرزنش نمی‌کنم. آن‌ها ریسک و خطر زیادی با پخش این سریال کرده‌اند.»

دیوید فینچر در پشت صحنه فیلمبرداری درکنار دوربین

فصل دوم سریال Mindhunter در تابستان ۲۰۱۹ پخش شد و در ادامه و با پایان یافتن قرارداد بازیگران، احتمال ساخت فصل جدید این سریال جنایی کمرنگ‌تر شد. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر احتمال ساخت فصل جدید سریال Mindhunter شنیده شده بود، اما فینچر پیش از این هم در مورد هزینه‌های بالای ساخت سریال مایندهانتر گفته بود. در هر حال فینچر و نتفلیکس روابط نزدیک و قدرتمندی دارند و این همکاری احتمالا تا سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

علاوه‌بر فیلم Mank و سریال Mindhunter، فینچر و نتفلیکس در ساخت انیمیشن Love, Death and Robots و سریال House of Cards نیز همکاری کرده‌اند و او یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است. دیوید فینچر اخیرا در همکاری دوباره با نتفلیکس فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتن را کارگردانی کرده است. فیلم The Killer در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. فینچر و نتفلیکس برای ساخت یک فیلم دیگر نیز با یکدیگر قرارداد دارند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده