نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

تمدید زودهنگام سریال Outer Banks برای فصل ۴

سریال جنایی درام ماجراجویانه Outer Banks شبکه نتفلیکس پیش از شروع پخش فصل سوم برای فصل ۴ تمدید شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال پرطرفدار Outer Banks (کرانه‌های خارجی) برای فصل چهارم خبر داده است. سفارش تولید فصل چهارم این سریال جنایی درام ماجراجویانه پنج روز پیش از شروع پخش فصل سوم در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۱ (۲۳ فوریه ۲۰۲۳) داده شد.

خبر تمدید سریال Outer Banks در رویداد هواداری Poguelandia در شهر هانتینگتون بیچ واقع در کالیفرنیا اعلام شد و یک تریلر ۹ دقیقه‌ای از فصل سوم نیز به نمایش درآمد. بازیگرهایی نظیر چیس استوکس، مدلین کلاین، مدیسون بیلی، جاناتان دیویس، کارلاسیا گرانت، رودی پانکو، آستین نورث و درو استارکی در این رویداد هواداری حضور داشتند و طرفدارها را با اعلام خبر تمدید سریال نوجوانانه کرانه‌های خارجی برای فصل چهارم غافل‌گیر کردند.

جوناس پیت، جاش پیت و شانون برک، خالقان، تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای سریال Outer Banks با انتشار بیانیه مشترکی اظهار داشتند: «برگزاری رویداد Poguelandia یک اتفاق خارق‌العاده بود. گروه Pogues مشغول تجربه یک ماجراجویی بزرگ هستند و اکنون با تمدید سریال برای فصل ۴ می‌توانیم تغییر و تحولات بیشتری در داستان را طرح‌ریزی کنیم. از شرکت Netflix، بازیگرها و طرفدارهای شگفت‌انگیزمان برای تحقق این امر سپاسگزاریم».

نخستین فصل سریال Outer Banks در اوج همه‌گیری ویروس کرونا در آوریل ۲۰۲۰ از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش شد و به‌سرعت نظر بینندگان زیادی را جلب کرد. فصل دوم این سریال جنایی درام ماجراجویانه نیز در ژوئیه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. اگر این سریال از همین الگو پخش پیروی کند، احتمالا باید در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ منتظر فصل چهارم آن باشیم.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده