نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

مشخص شدن مدت زمان انیمیشن ماریو

به‌تازگی مدت زمان انیمیشن The Super Mario Bros. Movie با صداپیشگی کریس پرت مشخص و اعلام شده است.

زمان زیادی تا اکران انیمیشن The Super Mario Bros. Movie باقی نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان انیمیشن ماریو مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در Irish Film Classification Office، مدت زمان انیمیشن Mario قرار است ۹۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه یا به عباری ۱ ساعت و ۳۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه باشد. به‌صورت کلی انیمیشن‌های خانوادگی با مدت زمان ۹۰ دقیقه تولید و اکران می‌شوند و مدت زمان انیمیشن The Super Mario Bros. Movie خیلی مورد غافلگیر کننده‌ای نیست.

در یک مقایسه با انیمیشن‌های اخیر، انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish با مدت زمان ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه، انیمیشن Minions: The Rise of Gru با مدت زمان ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه و انیمیشن Lightyear با مدت زمان ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه تولید و اکران شده بودند. انیمیشن ماریو توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود.

غافلگیری ماریو در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده